Nieuws
Superleuke Laat je Horen ’26
Afgelopen dinsdag (19 mei) was die er weer; de Bonte Avond van GOOG, oftewel de “Laat je Horen”! En dat was weer heel leuk en gezellig! Met tal van optredens, waarbij sommigen zelfs meer dan eens het podium betraden. Met naast prachtig gezongen aria’s ook ruimte voor luchtiger en humoristische optredens, waarin ook meer dan eens het GOOG-leven werd belicht. Naast de vele bekende gezichten lieten ook diverse (relatieve) nieuwelingen zich horen, en hoe! Samen de altijd humoristische presentatie van Monique en zelfs tussendoor nog een heuse Opera Quiz, werd het een overvolle en geslaagde avond! Volgend jaar weer!









